Jumlah Paparan Halaman


16 Mac 2011

usaha untuk mengembalikan fungsi jari jemari aku

today is 16 march, dah 5 hari tangan aku di operasi.patutnye esok tapi tetiba doc tu call n cepatkan ke sabtu lepas...act tangan kanan aku ada problem dlm bahasa kedoktorannya dipanggil trigger finger, jari akan merasa sakit apabila terbengkok n susah untuk dikembalikan ke posisi menegak dgn sendirinya. kena bantu dgn jari lain untuk menolak n akan ada bunyi snap..aku pilih untuk di operate sebab dah beberapa kali aku g fisio tapi masih tak berubah. doc kata dia disebabkan oleh tendon yang bertindih... ntahla ek..patutnya aku nak o[perate sebelah tangan je tapi doc kata nnt aku akan dibius penuh. so alang dah bius penuh baik aku buat je dua2 belah tangan, yang kiri ni pulak ada mslsh kebas, dlmn bahasa medic di panggil carpal tunnel, aku terima je dgn redha as lon g aku boleh lalui semuanya dgn baik...harap lepas semua nya akan segera kembali seperti sedia kala.. rindu nak masak untuk suami n anak2...alhamdulillah suami ku boleh diharap untuk buat keje rumah..kesian sgt2 katr dia...dahla kat tmpt keje penat balik rumah kena pulak buat keje rumah, bukan tu je..kena mandikan aku jgk...eheheh..tapi best sebab terasa lebih bersih dr biasA..EHEHeee..apapun aku tetap berdoa kepada Yang maha Esa Lagi Maha PengASIH AGAR KESEMBUHAN AKU DIPERMUDAhkan..agar aku kembali dpt menjalankan tjawab di tmpt kerja n especially di rumah secepatnya. terima kaseh suamiku sayang..moga selamanya kasih abang akan tetap begini. mengasihi sayang demi CINTA kepada Yang Esa...amin...

1 ulasan:

dzi berkata...

aminnn... moga segala n selamanya kamu sekeluarga dipermudahkan urusan dunia akhirat :)