Jumlah Paparan Halaman


18 Januari 2011

berkurun lamanya...

masyaALLAH berkurun lamanya aku perap blog aku nih...huhuhu....lamanya tak menulis...alhamdulillah tahun 2010 berlalu dgn rasa syukur yang tak terhingga kepada Yang Esa. Aku masih bernafas dan diberi nikmat hidup yang bukan sedikit dari Yang Maha Agung. Moga kehadiran 2011 akan lebih dapat aku manfaatkan sebagai khalifah di muka bumi ALLAh ini. Moha aku terus diberi kesihatan yang baik serta keluarga di bukakan pintu rezeki yang melimpah ruah. Hani dan anis juga makin membesar.. aku sangat terhibur dengan keletah puteri2 ku lebih2 lagi hani yang gaya percvakapannya terkadang seperti org dewasa. Demi Tuhan aku sgt bahagia dgn nikmat hidup ini meskipun adakalanya masalah2 dari segi kewangan terutamanya begitu menyesakkan kepala untuk difikirkan. bagaimanapun aku bersyukur dgn rezeki yang dikurniakan apa yang aku risaukan ialah bebanan hutang yang seandainya boleh ingin ku langsaikan semuanya. sesungguhnya aku menyesal berhutang...huhuhuhu....apapun aku panjatkan doa yang tidak terhingga kepadaMu ya ALLAH, murahkan la rezeki kami sekeluarga, moga hutang2 itu dpt dibereskan...aminnn

Tiada ulasan: