Jumlah Paparan Halaman


23 Jun 2009

Tragedi di Bulan 5

Dari ke hari aku cuba nak bercerita pasal kisah ni...tapi asyik tak berkesempatan...taip tak habis...letih aqaq.. bulan mei lepas banyak sgt perkara yang ter jadi dlm idup aku. Mula 9hb 5 tu okla kan..parents aku nak buat doa selamat utk cucu n kebetulan mama si hani pun birthday bulan 5, buatla sekali harung...hr tu memang bz sgt...sebelum tu aku ngan tak sedar diri nye ngangkat barang berat2, tapi aku rasa bukanla sebab tu penyebabnya..tapi dah nak kena...esoknye 10hb 5 (inila sebenarnya tarikh lahir pu3 jati ku itu) malam tu pinggang aku sebelah kiri ni dah berdenyut2, ahhh sudah, aku dah teragak dah dlm hati...mesti disebabkan oleh batu karang ku itu...aku bertahan jugakla malam tu sebab aku taknak ambik sebarang ubat, risaukan si kecik yg sedang membesar dlm perutku ini. Dengan harapan sakit tu akan hilang sendiri...tapi hampanya bile sakit tu makin berdenyut2 dan aku dah tak mampu nak tahan. hari tu jugak dlm kul 5 pagi kot g la emergency, sebab dah tak tahan sgt...aku dpt mc 3 hari, masuk air n diaorg bagi inject tahan sakit yg paling minima sekali... Ingatkan cam biasala, lepas dpt inject tahan sakit, boleh ok, tapi sakit tu tak jugak2 pergi...seminggu aku menahan sakit kat rumah parents aku dengan ulang-alik ke emergency hosp putrajaya tanpa rawatan yang benar2 memuaskan hati aku, yang dpt melegakan kesakitan aku. Padahal diaorg ada rekod pasal batu karang aku ni n sampai la kali 5 aku rasa aku g emergency department tu, subuh hari jgk masa tu pukul 4 lebey, barula diaorg admit aku. Jangan wat main seyy batu karang...sakit...berdenyut2..nanti aku citer pulak peristiwa di hospital ek.....

Tiada ulasan: