Jumlah Paparan Halaman


07 April 2009

Setelah berbelas tahun tak jumpa....

besornye la hai pompuan berbaju ungu tu...eheheh
sella ngan hafiz
Korg semua dah tengok kan 2 pic kat atas tu...ha...last weekend aku g wedding member yang agak kamcing gak la masa sekolah menengah rendah dulu(sek. men. convent peel road) tapi masa naik form 4 aku pindah sekolah lain. jadi kenkawan yg aku jumpa masa wedding sella tu adalah kenkawan yang dah 14 tahun tak jumpa weh....semua dah menggendung anak masa tu. ehehehe....kelakar tul...sonok gak dapat jumpa member2 lama..pasni ntah bile tahun dpt jumpa, kalau umur panjang insyaALLAH la kan, ntah2 dah menggendung cucu pulak...huahahahha...begitulah lumrah kehidupan, takkan muda selamanya...
Apapun aku bersyukur dengan perjalanan hidup aku n mudah2an semua kekhilafan yang pernah aku lakukan dalam hidup ni diampunkan Yang Esa. tapikan ada satu kekhilafan yang aku lakukan yang sgt aku sesali, tapi semua dah berlaku...aku rasa balasannya pun aku dah terima tapi mungkin baru skit kot...(biarla menjadi rahsia)jeng jeng jeng... ek eleh serius je muka korg kan. releks la.... semua org buat silap cuma sebelum buat silap fikirla sedalam2nya n apapun yang kita nak lakukan ingat la kepada Yang Maha Mencipta. Sesal dahulu pendapatan sesal kemudian nangis air mata darah pun tak guna......

1 ulasan:

dzi berkata...

aik... agak menakotkan ni. hmmmm ape ek' nway, chantek suhaila kan. color hijau tu pun chantek lah wei. sesuai je.