Jumlah Paparan Halaman


03 April 2009

minggu yang lesu

minggu ni aku rasa minggu yang paling lesu dlm hidup aku....hani baru baik batuk n selsema, lelah pun kena jugak...syian anak aku...bile time camni terpaksala aku amik cuti, berjangkit pulak jadi masalah kat tempat aku cari rezeki(ofis aku ler...). aku dah slow talk ngan bos aku dan aku harap sgt bos aku leh faham, org lain taknak faham takpe, sebab bile tak kena batang hidung sendiri memang org takkan tau. biarla mereka dengan dunia mereka dan aku dengan cara hidup aku. apapun aku akan cuba sedaya upaya untuk membuat yg terbaik seperti yang bos aku sarankan....tapi aku sendiri pun taknak cari masalah kalau tak betul2 terpaksa. Mudah2an hani akan diberi kesihatan yang lebih baik selepas ni, begitu juga adik hani yang sedang membesar dlm perut ibunye ni. mudah2an dia juga selamat dilahirkan ke dunia dlm keadaan sihat walafiat dan smpurna. amin...amin ya rabbal alamin...

Tiada ulasan: