Jumlah Paparan Halaman


19 Mac 2009

Alhamdulillah nasib baik baby ok...

actually, ibu hani ni sedang mengandungkan adik si hani skang ni. Biasala ibu hani bile mangandung perkara pertama yang perlu dititikberatkan ialah tentang kandungan gula dalam badan ni yang memangnye dah terlebih(korg fhmkan penyakit apa yg ibu hani ni ada) alhamdulillah hani telah pun selamat dilahirkan dlm keadaan sihat dan sempurna.
Kali ni doa aku sebagai ibu tetap sama, anak aku sihat,cerdas, cergas dan sempurna. Tapi kali ni dugaan ada sedikit lebih la...last week, hari jumaat balik dr ofis, time tu rehat lunch hour, ari jumaatkan, aku pun balik la rumah maklumla, time rehat lama, dah berangan ni nak masak sup ayam, sambal sotong n goreng sayur, kebetulan adir ipar aku datang dari sabah adala kat umah aku. Sampai je kat rumah, aku pun nak la membuang hajat kecil, tetiba alangkah tercuaknya aku!aku bleeding, tp tak la melimpah masa tu.
Aku pun terus la siap2 nak g Hospital Putrajaya, bawak adir ipar aku sekali pasal cek abe tu keje shift mlm. Pas dah selamat di check dan di scan, n comfirm alhamdulillah syukur baby pun ok aku pun balikla ke rumah parents aku,petang tu nak tau...ya ALLAH aku bleeding ngan banyaknye... syian ibu. dia pun heran bin ajaib...tapi alhamdulillah pas check kat annur, dok kata baby aku ok cuma dia suspek ada something near by rahim aku n 26 hb ni baru nak g pastikan apakah bendanye itu kat hospital putrajaya. mudah2an ALLAH sentiasa lindungi anak2 aku. Bila dah tengok baby ni masa scan tu, syg sgt rasanya walaupun pada mulanya perasaan aku 50-50. iyerla dok fikir pasal ekonomi, tp at last aku realized Setiap anak yang dikurniakan Yang Esa adalah anugerah dan harta yang tak ternilai. pasti ada rezeki utk mereka.Tapi aku pelik sgt ada manusia keparat yang dok senang2 buang baby. apa punye makhluk la!

1 ulasan:

dzi berkata...

uuuhhhhhh farah dah ade blog akhirnye. cayalahh.

fa, jaga diri bebaik. ko tu lemah lah aku rase. minum susu byk2